九十八年八月八日這天原本是每一家都團聚慶祝

父親節的日子但在這一天讓許多家庭一夜之間驟

失親人南台灣因莫拉克颱風發生了近五十年來最

大水患及土石流 走山 許多村莊一夕之間被土石

淹沒許多生命也因此消失隕歿

謹以下列影片獻給這次受災的人們及深入災區

救難而喪生的救難英雄們

一切的磨難終究會過去生命是脆弱也是堅韌無比的

重建的路是遙遠又漫長的    加油!加油!加油!

獻上  westlife-you raise me up




When I am down and, oh my soul, so weary;
                           
 當我低落, 噢 我的靈魂, 如此疲憊

When troubles come and my heart burdened be; 
                       
 當煩惱接踵而致 而我憂心忡忡

Then, I am still and wait here in the silence,
                      
 此時,我仍會在這裡靜靜等待

Until you come and sit awhile with me.
                              
 直到你出現陪我稍坐

 You raise me up, so I can stand on mountains;
                       
你鼓舞著我, 所以我可以攀上險峻高山

You raise me up, to walk on stormy seas; 
                           
你鼓舞著我, 我能橫渡風雨的大海

I am strong, when I am on your shoulders; 
                          
當倚著你的肩膀時, 我變得堅強

You raise me up: To more than I can be.
                             
你鼓舞著我, 讓我超越自己

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    miauyuh 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()